תרמיל REDWOOD 55

יצאתי לנסות את ה REDWOOD  בתנאים קיצוניים ככל האפשר טיול של 72 ק"מ בשלושה ימי חורף (דצמבר) בערבה התיכונה (בנחלים מרזבה-אנמר-נקרות-צבירה-אשבורן). המשקל לשלושת הימים התחלק בין חברי לטיול, אך עדיין במשקל מקסימלי נשאתי 10 ליטרים של מים + ביגוד חם ללילה, אוכל לשלושה ימים, חבל 20 מ', פק"ל קפה ועוד. סה"כ במשך הטיול נשאתי בערך בין 11 ל-21 ק"ג. הנוחות והקלילות של התיק הייתה מורגשת מההתחלה. לשם ההשוואה החלפתי את התרמיל עם חברי במשך הטיול בשלבים שונים והנוחות עלתה משמעותית ברוב המקרים על שאר התרמילים שהם נשאו (תרמילים בנפח 70-95 ליטרים של חברות מובילות וטובות, המצויים בשוק הישראלי). לרוב אנחנו רגילים לקחת תרמילים מאסיביים של 70-90 ליטר לטיולים ארוכים ופתאום לטייל עם 55 התגלה כפתרון מעולה לטיולים של מספר ימים בארץ, פתרון שאני לא הולך להחליף. מבנה ה-REDWOD  ההצמדה של המשקל ופיזורו בקרבת הגב ולכל אורכו מקנה לו תחושה קלילה. יש לציין שתחילה פיקפקתי במערכת הגב שכן היא איננה מאפשרת לכוון את גובה רצועות הכתפיים מלבד ברצועות הכווץ שמעל הכתפיים. עם זאת הטווח שהרצועות מאפשרות לשנות הוא די גדול, מה שמאפשר לאנשים גבוהים וגבוהים פחות (-; להנות מהתרמיל בצורה די דומה. 

RWמערכת גב היא מסוג EVA : (משטח מרופד עם תעלות אוורור) מה שמשאיר אותך יבש. השלדה שלה היא מוט אלומיניום היקפי בצורת ח' מקובעת. השלדה גמישה יחסית מה שככל הנראה אמור לשמור עליה מלהישבר. קשה למדוד את קשיחותו של המוט המרכיב את השלדה לאורך זמן, שכן טיילתי עם התרמיל רק בשלושה טיולים מחוץ לבית עד כה. עם זאת השתדלתי להתעלל התרמיל כמה שיותר (להרים אותו מהריצ'רצ'ים ומרצועות בודדות, להכניס אליו משקל עודף, לגרור אותו על אבנים, לשבת עליו בהפסקות ועוד כל מיני מבחנים שבשגרה בחיים לא הייתי עושה לתרמיל שלי) עד כה מלבד רצועת כווץ שיצאה מהקליפס כי משכתי חזק מידי (ומיד לאחר מכן פשוט השחלתי אותה בחזרה) הכל פיקס ושמור כמו ביום שהוצאתי את התרמיל מהשקית.  הדבר היחידי שהטריד אותי במערכת הב זה חריקות קלות ששמעתי תוך כדי הליכה עם משקל מלא הן נוצרות בשפשוף שבין מערכת הגב לבד התיק לא משהו טכני וקורה גם בתרמילים ותיקים אחרים של חברות מובילות, אבל יש כאלו שזה מפריע להם.

רצועות האגן רחבות ומרופדות היטב. יש 2 כיסי צד על רצועות האגן. כניסה נוספת לתא הראשי מהחזית. יש רצועות וטבעות לקשירת ציוד נוסף: על הכובע, בתחתית ובחזית. יש פיצ'ר שאני מאד אוהב – כובע ניתן לניתוק ושימוש כתיק קטן/פאוץ'. בנוסף יש לולאות להצמדת מקלות הליכה על רצועות הכתף תוך כדי הליכה ללא הורדת התיק, מחזירי אור בחזית ומאחור.  

 

IMG_3538

שתף פוסט זה